Opplysninger om Vigerust 51/1.

Område:Grimsdalen og Haverdalen
Plassering:Ovanfor garden
Bruk: Tørrstugu
Historikk:Har eit teikna kart over Vigerust frå 1860, der har tørrstugu fått nummer 12 av 24 hus. Kristian Strømshaug frå Råde har fått dette kartet i stand for Jacob T. Vigerust i 1965. Oppe i venstre hjørne: Vigerust i Dovre i 1860 årom 1:Gamelstugu 2:Gamelbue 3:Aurbue 4:Uppistugu, Føråsstugu 5:Vehl-Maribue 6:Søre stugu 7:Søre stågåbure 8:Nørdre stågåbure 9:Veaskålin 10: ??? 11:Eldhuset 12:Tørrstugu 13:Smiu 14:Saufjose 15: Nørdre låvin, me grishus og ????hus onde trappen 16:Stallen me trev og, grishus og ????hus onde trappen 17:Fjose me fire gjylminge, måsåtrev over 18: Søre låven, me ??innbu, geitfjos onde trappen 19: Føråstugu 20:Føråsfjos åt småkrytyr 21: Føråsfjos 22: Åt heimkufjos , åt Drogen og sæterveigen åt Grimsdale 23: ÅT KVEINNVEIGJE OG ÅT KVEINNHUSE I DRAGÅGIELE 24: Åt bu og naust ve Øygardstjønn 25: Vasslækja 26: Vasstroe 27:Veakosten 28:Feitvearøter 29: Hafellved, hessved 30: Gnag, ??? og beit 31:Barkosten 32:Saltstein 33: Slipsteinan 34: Skostallen Nede i høgre hjørne: Bestefar Jacob Vigerust fødd 1839 var bonde på Vigerust i 1860 årom. Far Trond Vigerust fødd 1883 har fortalt om garden frå gamalt av, og frå bestefars tid. Farbror Ola Vigerust fødd 1885 har etter oppmoding av mor Marit Vigerust gjort grunnrisset av det gamle gardstunet, og gjeve dei sikre opplysningar som har gjort det mogleg for venen min, Kristian Strømshaug, Råde å få denne teikninga i stand. Dovre 15. juli 1965 Jacob T. Vigerust. Baksida av bildet: Til mor, MaritVigerust, med takk for alt strev og all omtanke med å bevare dette bilete av det gamle tunet. -tunet på Vigerust- for etterslektene. Dovre 24. desember 1968 Jacob Trondsen Vigerust .
Eiere:Merete Lest ABj
Kilde:Jakob Vigerust, Fridjov Vigerust Må forbedre teikninga