Opplysninger om Vigerustsaga 51/1 .

Område:Østsida sør for Grimsdalsvegen.
Plassering:Nord og opp
Bruk: Mobilt sagbruk
Historikk:Vinteren 1934 vart ein del tømmer hogd på Vigerust og kjørt på nærmaste sagtomt tilhøyrande Talleraas, som var nord og opp for Kongsvegen ved Skomakerstugu. Her sette dei opp saga dei eigde sjølve på Vigerust. Det vart skore 200 stk jernbanesviller, og tømmer til nytt fjøs på "Håmåren". Vinteren 1935 vart saga flytta oppå "Håmåren". Da kjøpte Jacob Gudmund Bjørnerson Vigerust utstyret til sirkelsag av Ola Vadet. Ola gjorde sjølv treverket og monterte. Materialane til fjøset vart skore på byggeplassen av Ola Storødegård og Jacob G.B. Vigerust. Jacob G.B.Vigerust flytta så saga bort på Engen der han hadde ei stor tømmerdrift. Vinteren 1936-37 hogde og dreiv han fram 100 tylvter tømmer som sagbrukseigar Johan Storrustløkken kjøpte. Så vart saga flytta heim på garden, på sagtomta opp for stabburet. Her vart ho ståande, fekk tak og vart solid. Det vart skore store mengder med jerbanesviller her. Emil Kornkveen frå Lesja var sagmeistar. Saga vart seld til Ruste (31/2) på 1960-talet av Bjørner Vigerust.
Eiere:Merete
Kilde:Fridjov Vigerust, Jacob Vigerust, Skriv av Jacob Gudmund Bjørnerson Vigerust