Svånåbu ( Ma - 1 mRolstadbue - 62 mSteinbu, midtre - 1500 mSteinbu, midtre - 1518 mBandbua 1 (Rust - 1548 mSteinbu, midtre - 1549 mDalumsbue - 1601 m

Opplysninger om MARIBU.

Område:Dovrefjell: Snøhetta og skytefeltet.
Plassering:Fokstugu- Svånådalen -Grisungvatna - Foktugu
Koordinater: 32V 0515847 6903907
Bruk: OP- bu til forsvaret
Historikk:Maribu var opprinneleg eit klæshus på Fokstugu frå fyrst på 1800 talet. Mari (1858- 1925) var syster til Marit fra Nørdre Dombås, som var gift med Anton Tollefsson Solberg. Mari var budeie på Fokstugu heile sitt liv, ho hadde Maribu som sitt lille hus under låvebrua. I 1920 søkte Anton om tillatelse til å sette opp bu i Svånådalen/Grøndøl. Skogforvaltningen svarte at han burde bygge større. Det var tre barnebarn som ville ha bu der.Arne Flateng og Oskar Søderstrøm sto for frakt og snekkring. Første turen var på vårføre, slik at bua da vart liggende i Buahø til føre vart bedre neste vinter. Etter at dei bygde på ei sval vart bua ca 12 m2.I 1963 ble Maribu flytta heil til Grisungen, der bua fekk ei erstattningstomt, pga skytefeltet. Her stod ho like ved der Maribu (ny, reg 418) står i dag. Maribu ble tatt ned og kjøyrt heim att til Fokstugu i 2010, der er ho nå lagret i vognskjulet. Tanken er at ho skal settes opp att. Koordinatet er der ho sto i Svånådalen. Svånåbu er bygd der nå, reg 395 (sjå 418)