Muslibua - 613 mKlovningom - 1621 mDalhaugbue - 2375 mStorlykkjebue - 2476 mSkeievoll - 2585 mHage /Nyløkken - 2996 mManingbu (Hje - 3429 m

Opplysninger om Moldalsbua.

Område:Vestsida nord for Jøndalen
Plassering:Vestsida Dovre
Koordinater: 32V 0507592 6872020
Bruk: ?
Historikk:?
Eiere:Ann Kristin Moldal
Tilstand:Bra
Bygningsmåte:Reisverk
Kilde:?

Kommentarer

Riktig som Jan skriv at ho ble bygd på 50 talet, etter at e vart kjent med Trygve på 80 talet, overnatta ha på hytta om sommeren også, han fiska mye i Musa samtidig som han så etter sauen sin. Trygve fortalte ei historie, tror det var fra 1975, det gikk rykter om en reinsbukk med veldig gevir som gikk i Skardshøe, den var muligens ikke helt frisk den gikk veldig rolig og alene. Folk fra bygda hadde slått opp telt i Skarshøe for å skyte bukken 1. jaktdag. de våkna klokka 04.00 av at Trygve skjøt bukken, den hadde gullgevir.
Lagt inn 13.01.2019 av Lars Bergseng

Det var Trygve Moldal som bygde denne bua. Ein kjenner ikkje nøyaktig årstal,men det var nok tidleg på 1950-talet ho vart sett opp.Materialer vart frakta med hest frå nede i bygda ,til Gammelsætra og vidare eit godt stykke innom Nysætra. Trygve var ein ivrig og flink jeger og han var eit sikkert innslag i fjellet når rypejakta tok til. Det var interessant å fylgja med når han jakta. Han sette ofte frå seg ryggsekken og delte inn området i teiger. Da gjekk han systematisk att og fram for å "trakke opp" rypa. Og rype fann han og treff vart det. Så da vart det som regel god fangst og. Trygve var god reinjeger også. Ein gong i reinsjakta, skaut han ein Storbukk oppi Skardshøa. Bua var sikkert "Base" den gongen. Ellers vart og bua brukt når Trygve var på fisketur i Muslidalen.
Lagt inn 13.01.2019 av Jan Ove Jøndal

mai 2018 Foto: Lars Bergseng